Enklawa

Forum polskiej gildii Enklawa (Steamwheedle Cartel)

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-09-09 18:49:21

Alchem

Oficer

Zarejestrowany: 2008-08-25
Punktów :   

Magtheridon

Pozwolę sobie po za taktyka dodać własny komentarz, bo taktyki nie należą do mnie choć byłem na danej walce i nie widzę potrzeby bym to opisywać skoro jest to zrobione dobrze.
Taktykę powinien przeczytać każdy kto wybiera się na raid, ale nie trzeba jej znać na pamięć, bo jeżeli nie zginie się kilka razy na bossie to i tak się jej nie nauczy, pozwala ona tylko zredukować ilość tych śmierci






Ataki i zdolności:

Hellfire Channelers, około 240k HP

- Cast Shadow Volley castowany jest 1 sekunde i zadaje w promieniu 30y obrażenia po 1800 dmg, jest przerywalny
- Cast Dark Mending, cast który leczy adda jest castowany 2 sek i leczy go 60-80k
- addy są podane na: Mind-numbing Poison i Curse of Tongues (wydłuża castowanie) przede wystkim pracuje tu Rogues / Warlocks aby przerwać/ wydłużyć cast. DPS wybija jak najszybciej addy
- Po zabiciu adda, każdy następny dostaje bufa i zwiększa się jego damage o 20% oraz szybkość castu o 30%, jest to buff stackowalny tzn. że ostatni add jest mocno zbostowany
- addy summonują do 2ch Abyssal infernals, które są fearowane/banishowane i po1 min się despawnują

Burning Abyssals

- zadają 2500-3500 dmg w pronieniu 10y dmg
- castują Fire Blasta który zadaje około 3300 dmg w promieniu 20y
- można go banishować, fearować, stunować, zamykać w pułapkę, zwalniać frost nową

Magtheridon, ma około 4,5 mln HP

- uderza po 6-7k z melee dobrze ubranego MT
- rzuca knockback, który odrzuca wszystkich graczy przez 7sek co 1sek. Pierwszy knockback jest po pierwszych 40sek walki, kolejne są co 50-60sek. Knockback przerywa również casty.
- castuje Blast nova, która zadaje przez 10 sekund co 2sek po 2500dmg czyli łącznie 5x2500=12500dmg w każdego gracza w jaskini. Pierwsza Blast Nova uruchamia się po 1 min walki, cooldown jest 1 min. Należy ten czar niwelować kostkami
- Cleave uderza MT za 8k+ i wszystkie osoby stojące od frontu bossa

Manticron Cubes, kostki

- W jaskini jest 5 kostek, które muszą być kliknięte w tym samym czasie (jeden raz) przy castowaniu przez bossa czaru Blast Nova, wówczas ten zostaje przerwany i Magmeridon dostaje cooldown na ten czar 1 min. Osoba, która uruchamia kostkę dostaje 800dmg co sek i musi być leczona
- Gracz który kliknął na kostkę dostaje Mind Exhaustion który uniemożliwia mu ponowne kliknięcie w kostę przez 1,5 minuty. Kiedy 5 kostek jest aktywnych Magmeridon dostaje o 200% więcej obrażeń


Wskazówki pomocne na evencie:

- bądź zawsze w okolicach kostki przed Blast Nova
- kostki klika się z dowolnego kąta, nie trzeba stać na przeciw nic etc Powinno się ustawiać z boku kostki, aby w razie otrzymania stuna (np. spadający sufit) nie zablokować dostępu do kostki innemu graczowi
- Maghteridon po 20 min wchodzi w enrage i zabija wszystkich na śmierć (jak owady)


Taktyka:

I faza

Należy rozstawić się dookoła addów Hellfire Channelers (warlocków) i przygotować się do walki, boss i addy nie atakują jako pierwsze. Każdy channeler musi być tankowany, dlatego też zaleca się walkę na 5 tanków. Jeżeli jest tylko 4ch tanków to:

- jednego adda może spulować Hunter a następnie po zabiciu pierwszego z tankowanych addów MissDirectem odprowadzić do wolnego MT
- dobrze ubrany MT może wziąć na siebie dwa pierwsze zabijane addy

Addy należy tak rozstawić w jaskini aby rzucany przez nie Shadow Volley nie stackował się (zasięg 30y). Należy również pamiętać, że po zabiciu adda kolejne dostają dodatkowego buffa, który wzmacnia zadawane przez nie obrażenia o 20% i szybkość castowania o 30%.
Pierwszego adda i ewentualnie drugiego adda powinien tankować główny MT, który potem szykuje się na walkę z bossem. Ostatniego adda powinien tankować b.dobrze ubrany tank, ponieważ po zabiciu 4ch poprzednich add zostaje bardzo mocno wzmocniony. Warlockowie muszą non-stop trzymać na addach CoT Curse of Tongue, który wydłuża czas castowania czaru, Rogue musi również używać Mind-numbing Poison. Osoby, które tankują channelersów powinny starać się im przerywać czar Shadow Volley. Kiedy addom schodzi życie poniżej 50% próbują się one leczyć Dark Mending, ten cast też powinien być przerywany.
Dodatkowo podczas I fazy każdy channelers może przywołać 2 infernale (naraz), które należy banishować lub fearować. Infernale po 1 min despawnują się.
I faza trwa 2 minuty i w tym czasie trzeba wybić co najmniej 3 addy i najlepiej 4-go prawie powalić. Po 2-ch minutach Magtheridon zostaje uwolniony z Banisha i jest od razu tankowany przez MT.

II faza

Oczywiście MT odprowadza bossa pod ściane (staje blisko plecami do niej), a reszta rajdu wybija pozostałe 1-2 addy. W II fazie cała zabawa polega na kontrolowaniu „kostek”, przy których wcześniej stały addy. Magtheridon co 1 min rzuca czar Blast Nova, który przerywa się używając jednocześnie 5 kostek (klikając je). Każdą kostkę musi kontrolować 1 gracz. Jeżeli ktoś spóźni się uruchomieniem kostki, rzucony czar Blast Nova może spustoszyć rajd. Użycie kostki za wcześnie również nie przyniesie oczekiwanego rezultatu. Należy to zrobić w momencie castowaniu czaru przez bossa.
Poza tym boss rzuca również knockback, czar który odrzuca każdego od bossa oraz przerywa casty.
Faza II kończy się kiedy boss będzie miał 30% HP. Przy 32% HP bossa należy zatrzymać cały DPS i poczekać na reset czaru Blast Nova – klikając kostki w odpowiednim momencie. Przed przejściem do kolejnej fazy rajd musi mieć 100% HP, należy zrobić regen many etc.


III faza

Rozpoczyna się kiedy boss będzie miał 30% HP. W tym momencie Magtheridon uderza w skały i z sufitu zaczynają sypać się kamienie zadają obrażenia (około 6k) całemu rajdowi i stunując każdego. Przed tym momentem MT musi użyć max dopałek typu Last Stand, Shield Walla etc ponieważ przez krótką chwilę będzie w stunie i nie będzie leczony obrywając od bossa mocne bomby.
Ważne jest aby nikt nie stał koło wejścia do jaskini (powyżej 8y), ponieważ spadają tam duże kamienie, które zadają nawet 112k damage i zabijają każdego kto tam stoi. Dodatkowo randomowo spadają na rajd małe kamienie zadające dodatkowe obrażenia.
DPS odpala w tej fazie dopałki, trinkety aby jak najszybcie zabić bossa. Należy cały czas pamiętać o naprzemiennym używaniu kostek przed Blast Novą.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.avatar-legenda-anga-gra.pun.pl www.naruto-warriors.pun.pl www.resocjalizacja2009uj.pun.pl www.teamofshadow.pun.pl www.ghostscrewclan.pun.pl