Enklawa

Forum polskiej gildii Enklawa (Steamwheedle Cartel)

#1 2008-09-02 00:31:44

Przemas

Księżniczka

Zarejestrowany: 2008-08-25
Punktów :   

Rotacja dla BM hunta

Śmiesznie proste
Rotacja dla BM hunta to banał wygląda nastepujaco bazuje na stedy/auto shotach.

Auto shot-Stedy shot-Auto shot-Stedy shot... kill command jak aktywne w miedzy czasie..serpent sting mozna arcane  i multi dodawac jak konczy sie cooldown.
to wszycho.

a to macra pomocne w tym

1 Proste


/castsequence reset=3 Auto Shot, Steady Shot
/cast Kill Command

2 Bardziej zawansowane

#showtooltip Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Hide()
/castsequence reset=3 Auto shot, Steady shot
/cast [exists,target=pettarget] Kill Command

/script UIErrorsFrame:Hide() będzie usuwało wszystkie Error Messages w tym także resisty na Feign Death - więc możesz tę linię wykasować.

Offline

 

#2 2008-09-06 01:10:09

Gello

Oficer

Zarejestrowany: 2008-09-06
Punktów :   

Re: Rotacja dla BM hunta

Nie jest to AZ tak proste . Sa 2 podstawowe rotacje 3:2 i 1:1 , do kazdej sa osobne makra (zapraszam do lektury forum EJ). Rotacje 3:2 stosujemy jesli szybkosc ataku jest >2,07s , 1:1 przy wiekszych "prędkościach".


Gdyby Władysław Jagiełło grał w WoW-a, pod Grunwaldem pewnie by krzyknął:
"KK, pulluje Krzyżaków, robic cc, całe leczenie na mnie"

Offline

 

#3 2008-09-06 12:18:31

Barristan

Oficer

277116
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2008-09-01
Punktów :   

Re: Rotacja dla BM hunta

Gel nie bądź leniwy wklej w/w makra i przetłumacz kawałek posta z Ej będzie wszystkim łatwiej znaleść i zrozumieć. Poza tym to c napisałeś o prędkościach to bełkot która rotacja jest dla jakich broni ?


Barri

Ostatnio edytowany przez Barristan (2008-09-06 12:20:28)

Offline

 

#4 2008-09-07 08:31:28

Przemas

Księżniczka

Zarejestrowany: 2008-08-25
Punktów :   

Re: Rotacja dla BM hunta

No jeżeli to takie trudne to troszkę objaśnień wprowadzę , widzę że co do predkosci optymalnej broni mamy troszkę inne informacje :


1) rotacja to kolejność strzałów jakie oddajesz:

2) 1:1 - na każdy jeden auto shot przypada jeden steady, więc sekwencja to auto-steady-auto-steady... i tak do znudzenia - optymalna prędkść broni po modyfikacjach to ~1,8

3) 3:2 - 3 steady, 2 auto, sekwencja steady-steady-auto-steady-auto... - bardziej manozerna ale i dajaca lepszy dps niz 1:1, optymalna prędkść broni to 1,9

4) 1:1,5 - jest jak 1:1, z wplatanymi multi i arcane - ciężko to wykonać jeżeli mamy sporo haste , bo wymaga zbyt wolnej broni (ponad 2,2 po modyfikacjach, o ile pamietam)

5) 1:1 priority - steady-auto-steady-auto, ale w momencie zejscia cooldownu z multi lub arcane'a wplatasz manualnie ten shot ZAMIAST steady - teoretycznie lepszy dps, ale musisz miec SWIETNY refleks, bo w priority rotation nie da sie uzywac macro...

no i oczywiście twój build i prędkość brorni są MEGA ważne dla każdego huntera, bo SV hunt używajacy 1:1 albo BM z bronia 3,1/3.2 bez haste gearu to nooo.... niema sensu

Szybkość broni bez modyfikacji dla poszczegulnego rozwalenia talentów to BM - 2.8 , MM - 3.0~3.1max , SV - 3.2

Snenemi podała ładny builid do BM speca.

ps.
może banał dla mnie za długo gram Huntem i myślałem że to norma będę się starał być dokładniejszy
jeżeli to możliwe.Wszelkie informacje i uwagi na temat rotacji mile widziane .

Tu znajdziecie troszkę więcej matematyki na temat rotacji.

http://forums.tkasomething.com/showthread.php?t=9605

a tu addon dla ludzi co zaczynają z rotacjami zabiera troszkę miejsca na ekranie ale na początek zabawy jeżeli lecicie bez macr pomaga z taimingiem.

http://wow.curse.com/downloads/details/10115/

jeżeli jakiś Hunter ma jakieś pytania związane z builidem czy ogulnie o huntach proszę mnie pytać in game poprostu walić jak w dym postaram się wszysko wyjasnić jak najlepiej potrafię.

jejuuu ale śię rozpisalem

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pokemon gold haunter gdzie zdobyć jbl ctx 3000 dane techniczne najfajniejsze motory na świecie cycki rysunki zaklęcia nauki